איך תבחרו פתרון תשלום מושלם עבור העסק שלכם

בחירת פתרונות תשלום
איך תבחרו פתרון תשלום מושלם עבור העסק שלכם
המדריך עזר? פרגנו 🙂

אחרי שחלמתם לא מעט שנים על עסק בכל תחום שהוא, שיהיה כולו שלכם, הגיע היום הגדול וסוף סוף הוא נפתח לציבור הרחב. עתה עליכם לשלב בו מספר אלמנטים, שכדי שתוכלו להציע ללקוחות שלכם וגם לעובדיכם את המענה המתאים ביותר. אחד מהם הוא פתרון התשלום. ישנם סוגים שונים של פתרונות תשלום שאפשר לשלב בעסק עצמו, המוצעים על ידי מיטב החברות העוסקות בתחום. איך בוחרים את פתרון התשלום המושלם לעסק ומה חשוב לקחת בחשבון בתהליך עצמו? הנה התשובה.

שלבים בבחירת פתרון תשלום לעסק שלכם

שלב 1 – מה מספר העובדים בעסק?

כשבוחנים את פתרונות התשלום הקיימים כיום, כדוגמת קופה רושמת , חשוב לקחת בחשבון לפני שמקבלים את ההחלטה את גודל העסק וגם את מספר העובדים בו. האם מדובר בעסק גדול מאד שעובדים בו לא מעט עובדים, או שמא בעסק קטן יחסית, בעל מספר מצומצם של עובדים? חשוב שהפתרון הנבחר יהיה ידידותי ונוח לתפעול ושהוא יספק מענה מתאים לעובדים הנדרשים לתפעל אותו. כאשר מדובר במספר רב של עובדים ובעסק גדול, יהיה עליכם לרכוש מספר קופות רושמות.

שלב 2 – איזו תשתית נדרשת לשם כך?

במסגרת החיפוש אחר פתרון התשלום המושלם לעסק שלכם, כדאי לכם גם לבחון את התשתית הנדרשת לכל פתרון. לשמחתנו, ישנם כיום פתרונות תשלום מתקדמים, המתבססים על טכנולוגיות חדשניות, כאלו ההופכות את תהליך העבודה איתם לפשוט ולנוח הרבה יותר וגם לאמין מאד. בדקו מראש מה נדרש מהעסק שלכם כדי לשלב בו את אותו פתרון, אילו מהלכים עליכם לבצע כדי להתאים את התשתית לאותו פתרון ומהן העלויות הכרוכות בכך.

שלב 3 – אילו פונקציות הוא מציע?

לכל פתרון תשלום פונקציות שונות. ככל שמדובר בפתרון תשלום מתקדם ואיכותי יותר, כך הפונקציות שהוא מציע רבות. לפני שאתם בוחרים את הפתרון המתאים לכם, קופה רושמת למשל, התייחסו לכל הכלים שהוא מציע, לפונקציות הקיימות בו והאם או עד כמה הן אכן מתאימות לכם, לעובדים שלכם ולתהליך העבודה אותו אתם מנהלים מול הלקוח במועד התשלום (בין אם הוא מתבצע פנים מול פנים ובין אם טלפונית, למשל).

טיפים ואזהרות –

מהו סוג העסקאות של העסק ומה היקפן?

ישנם עסקים גדולים בעלי היקף עסקאות רב מאד וישנם עסקים קטנים בעלי היקף עסקאות קטן יחסית. מרבית פתרונות התשלום הקיימים כיום יכולים להתאים לעסקים בכל סדר גודל, ולמגוון רחב של היקפי עסקאות. יחד עם זאת, מומלץ להעריך מה צפוי להיות היקף העסקאות של העסק, במיוחד כשמדובר בעסק בתחילת הדרך. בהתאם לכך, יש לחפש פתרון תשלום שיוכל לתת את המענה המתאים ולהתמודד עם האתגרים הרבים. עסק בעל היקף עסקאות גדול יהיה זקוק למערכת חזקה, אמינה ואיכותית מאד. בנוסף, כדאי להתייחס גם לסוג העסקאות שמתכננים לבצע. אם רוצים שתהיה לעסק אפשרות לבצע סליקה באינטרנט, האם המערכת המוצעת אכן יכולה לבצע זאת בהצלחה? אם כן, זהו הפתרון המתאים.

קישורים שימושיים

מה זה מרכז סליקה בנקאי – ויקיפדיה

שתפו עם החברים!

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

מדריכים באותו נושא

מדריכים באותו סגנון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *