כיצד בוחרים מקום לאירועים קטנים

כיצד בוחרים מקום לאירועים קטנים
המדריך עזר? פרגנו 🙂

רוצים לערוך אירוע פרטי קטן ואינטימי? מחפשים מקום מתאים ותוהים איך מוצאים אחד כזה? הנה מדריך מקוצר שיעזור לכם למצוא מקומות לאירועים קטנים, שיענו לכם על הצרכים הקיימים.

שלבים בבחירת מקום לאירועים קטנים

  1. מיקום – כשאתם מחפשים מקומות לאירועים קטנים, חשוב שתבדקו את המיקום שלהם. כדאי שהם יהיו נגישים לאורחים, במקום טוב באמצע. חשוב גם שיהיו כבישים נוחים אליהם ושקל יהיה לאתר אותם. מקומות מבודדים מאד או מרוחקים מיישובים מוכרים עשויים להיות קשים לאיתור. יחד עם זאת, יש בהם קסם מיוחד – אם אתם מחליטים לבחור דווקא בהם, דאגו לשלוח לאורחים שלכם גם מפה או לפחות הסבירו להם מראש איך להגיע אל המקום עצמו.
  2. הגודל – ישנם לא מעט גני אירועים וגם אולמות המציעים את שירותיהם לקהל הרחב. חלק מהם גדולים מאד וחלק קטנים. יש גם אלה המחולקים לכמה אזורים ומותאמים נקודתית לאופי האירוע. ודאו שהמקום שאותו אתם בוחרים אכן מתאים מבחינת הגודל שלו לאירועים קטנים. מקום גדול מדי עשוי פחות להתאים וליצור את האווירה הלא נכונה.
  3. העיצוב שלו – בין אם זו חתונה אינטימית, מסיבת בר או בת מצווה או אולי אירוע חברה קטן, חשוב שהמקום שבוחרים יתאים מבחינת העיצוב שלו למסיבה עצמה. כשאתם מבקרים בו, התייחסו לאופן שבו הוא מעוצב, לאלמנטים הדקורטיביים שבו, למידת הצבעוניות שלו ולאווירה הכללית שכל אלה יוצרים יחדיו. קחו בחשבון שתוכלו לדאוג לעיצוב חדש בעצמכם, אולם הדבר יהיה אפשרי רק בעזרת בעלי מקצוע העוסקים בתחום.
  4. העלויות – אירועים במקומות קטנים אינם בהכרח עולים פחות מאירועים במקומות גדולים. העלות נקבעת תוך התייחסות לפרמטרים שונים, שאינם תמיד קשורים לגודל המקום. במסגרת החיפוש שלכם, בדקו מהן העלויות הכלליות ובקשו שנתונים אלה יהיו רשומים. הגדירו מראש את התקציב שלכם וחפשו אך ורק מקומות שהעלות שלהם תואמת את התקציב. קחו בחשבון שייתכן שתצטרכו לחרוג מעט מהתקציב בשל הוצאות נוספות שאינן צפויות.

טיפים ואזהרות

יש לא מעט מקומות לאירועים קטנים בארץ, מהצפון ועד הדרום, חלקם מוכרים מאד ואחרים פחות. חשוב מאד לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות בין כמה אפשרויות. בנוסף, מומלץ מאד לשמוע חוות דעת מאנשים שהשתמשו בשירותיהם של אירועים אלה וערכו בהם את האירוע שלהם (פרטי או עסקי). חוות דעת כזו תעזור לכם לקבל את ההחלטה ולאתר את המקום המושלם לאירוע הבא שלכם. אל תהססו גם לשאול את בעלי המקום עצמו שאלות, וכמובן – גם לבקר בו בזמן אירוע. כך תוכלו להתרשם מאופיו, מידת הצפיפות שבו, האווירה ועוד. מעבר לכך, התייחסו גם למועד שבו אתם מתכננים לערוך את האירוע שלכם. אם מדובר בקיץ, חפשו מקום פתוח או ממוזג. אם האירוע נערך בחורף, ודאו שהמקום שבו הוא מתקיים סגור ומחומם.

קישורים שימושיים

אולם אירועים בויקיפדיה

שתפו עם החברים!

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

מדריכים באותו נושא

מדריכים באותו סגנון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *