‏איך למצוא טיסות זולות

‏איך למצוא טיסות זולות
‏איך למצוא טיסות זולות
המדריך עזר? פרגנו 🙂

בין אם מדובר בכרטיס טיסה לאירופה, ליעד קרוב יחסית, בכרטיס למזרח הרחוק או אולי בכרטיס סובב עולם, טווח המחירים המוצע כיום לכל כרטיס טיסה הוא רחב. בעוד שישנם כרטיסים המוצעים בעלות גבוהה יחסית, כרטיסים אחרים לאותו היעד מוצעים בעלות נמוכה ולעיתים גם מפתיעה. חיפוש נכון וגם התייחסות לכמה פרמטרים חשובים הקשורים למועד הטיסה, יאפשרו למחפשים ליהנות מכרטיס במחיר משתלם יותר ומטיול בעלות פחותה.

שלבים למציאת כרטיס טיסה בעלות זולה

שלב ראשון – הכנת רשימה של יעדים

אם אתם מתלבטים בין כמה יעדים בחו"ל הכינו רשימה מסודרת של כל היעדים להם אתם מעוניינים לטוס. זה גם יעזור למקד אתכם לגבי סוג החופשה (טיולים, בטן גב, שופניג וכו').

שלב שני – הכנת רשימת של חברות תעופה

באינטרנט תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות תעופה המציעות טיסות ליעדים רבים במחירים מוזלים. לרוב אלו יהיו טיסות קצת פחות נוחות (שכר / צ'רטר) אך בהחלט משתלמות. הכנת רשימה תעזור לכם להכיר את חברות התעופה ותעזור לכם בשלב הבא – סקר שוק.

שלב שלישי – סקר שוק

לאחר שיש בידנו כתובות אתרים של חברות תעופה זולות – בצעו השוואת מחירים. מכיוון שהתחרות גדולה בשוק הזה תופתעו לפעמים לגלות מחירים שלא חשבתם שהם קיימים.

שלב רביעי – בחירת החברה המתאימה

לאחר שמצאתם את החברה הזולה למכירת כרטיסי טיסה לחול – תוכלו לבצע את ההזמנה במחיר המשתלם ביותר.

טיפים ואזהרות

  • היזהרו מחברות בעלי סליקת אשראי לא מאובטחת – לפני שאתם מבצעים את ההזמנה בדקו על פי המלצות שזו אכן חברת תעופה מוכרת על סמך המלצות גולשים באינטרנט.
  • קשיי שפה – חשוב לקרוא את האותיות הקטנות לפני הרכישה ומדיניות ההחזרים. אם הנכם מתקשים בשפה האנגלית תוכלו להיעזר באתרים ישראלים העובדים מול חברות תעופה זרות.
  • בדקו שהדרכון בתוקף – לפני שאתם מזמינים את הכרטיס בדקו שדרכונכם בתוקף. לא תרצו להגיע למצב בו אתם לא עולים על הטיסה במועד של הטיסה.
  • הזמנת טיסה ברגע האחרון – בדרך כלל, ככל שמזמינים טיסות מוקדם יותר, כך המחיר שלהן זול יותר. אולם לספונטניים שבחבורה, הזמנת טיסות לחול ברגע האחרון יכולה להיות פתרון נהדר כאשר רוצים להוזיל את עלויות הטיסה באופן משמעותי. מי שמוכן לחכות לרגע האחרון ופחות חשוב לו לתכנן מראש את החופשה, יכול למצוא טיסות לחו"ל ליעדים רבים בכל רחבי העולם במחיר זול מאד. כדאי לקחת בחשבון שבמקרים כאלה הגמישות איננה אפשרית וניתן לבחור אך ורק מתוך הטיסות היוצאות באותו היום או בימים הקרובים העוקבים
  • הזמנת טיסה באמצע השבוע – אחת הדרכים להוזיל את עלויות הטיסה היא על ידי הזמנתה באמצע השבוע. בעוד שטיסות בסוף השבוע או לקראת סוף השבוע (ימי חמישי, למשל) נחשבות ליקרות יחסית, הרי שטיסות באמצע השבוע, שפעמים רבות מבוקשות פחות, סביר שיהיו זולות משמעותית.
  • הזמנת טיסה בין החגים – החגים נחשבים לשיא עונת התיירות. רבים יוצאים לחופשה קצרה או ארוכה בחו"ל במהלך חגי תשרי (ראש השנה, כיפור וסוכות), במהלך חנוכה, בפסח וגם בשבועות. הביקוש הוא רב מאד לטיסות, והמחירים יכולים להרקיע שחקים אם לא דואגים להזמין את הטיסה חודשים רבים מראש. כדי להוזיל את עלויות הטיסה ואת עלויות החופשה בחו"ל, מומלץ לחפש טיסות בתקופות שבין החגים, בהן ישנם פחות נופשים המתכננים לטוס ליעדים שונים בעולם. הדבר נכון גם לגבי חגים נוצריים. למשל, טיסות לקראת חג המולד יהיו יקרות הרבה יותר, וכך גם טיסות לקראת השנה האזרחית החדשה. כדאי להימנע מלהזמין טיסות במועדים אלה.
  • הזמנת טיסה בין החגים ביעדים עצמם – הטיפ תקף גם על תקופת בין החגים ביעדים עצמם. אם אתם מתכוונים לטוס לאירופה למשל, מומלץ להתעדכן האם השהות שלכם לא נופלת על זמני חג ביעד עצמו.
  • הזמנת טיסות צ'רטר – טיסות צ'רטר, בניגוד לטיסות סדירות, יכולות להיות זולות בהרבה. בטיסות אלו חברות הנסיעות/הטיולים או כל גוף אחר שוכרות מחברת תעופה כלשהי מטוס המטיס את הנוסעים שהזמינו את הטיסה או את הנופש המדובר. אפשר למצוא טיסות צ'רטר במחירים נוחים ומשתלמים מאד ולאורך כל חודשי השנה. אולם, חשוב לקחת בחשבון שתנאי הביטול של טיסות כאלה וכך גם תנאי הטיסה עצמם יכולים להיות שונים מאלה של הטיסות הסדירות.

קישורים שימושיים

וידאו רלוונטי

שתפו עם החברים!

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

מדריכים באותו נושא

מדריכים באותו סגנון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *