איך מכינים פולדר לעסק

הכנת פולדר לעסק
איך מכינים פולדר לעסק
המדריך עזר? פרגנו 🙂

פולדר הוא מעין כרטיס ביקור מורחב של העסק, המציג את כל הפרטים החשובים שאתם רוצים שלקוחות, משקיעים וקולגות ידעו על העסק שלכם. בתוך הפולדר – האוגדן, תוכלו לאגד פרטים על החברה, לפרט את החזון שלכם, מוצרים ושירותים , וכיוצא בזה. לאחר שחילקתם אותו, הפולדר יהיה תזכורת ופרסומת קבועה לחברה ולעסק שלכם. פולדר עסקי הוא מוצר שיווקי מצוין, המאפשר לכם לפרסם מידע מפורט וחשוב על העסק שלכם. רוצים לדעת יותר על הכנת פולדר לעסק? הישארו עימנו ותדעו.

 

איך מכינים פולדר לעסק בארבעה שלבים:

 

פירוט ברור ופשוט של ארבעת השלבים בדרך להדפסת פולדר לעסק שלכם.

 

שלב ראשון: בחירת חברת הדפסה

 

חברות שונות בתחום ההדפסה, המיתוג והפרסום מציעות שירותי עיצוב והדפסת פולדר עסקי לכל דורש, ובשלב הראשון עליכם לבחור את החברה שתבצע את עיצוב והדפסת הפולדר שלכם. כיוון שהפולדר הוא מוצר שיווקי ארוך טווח, רצוי לא להתפשר, ולבחור בחברה שתספק לכם שירותי הדפסה ועיצוב איכותיים. בחרו בחברה מומלצת ובעלת מוניטין, שאת העיצובים שלה אתם אוהבים. כמו כן בחרו בחברה שאתם מתקשרים בקלות ובנוחות עם נציגיה, אתם רוצים תקשורת בינאישית טובה עם מי שמטפל בעניינכם, כדי שהפולדר יצא הכי טוב שיכול להיות. מומלץ לבחור בחברה מנוסה, אלא אם כן יש לכם סיבה מוצדקת לשים את יהבכם על חברה מתחילה ומבטיחה, אל תבחרו את החברה המבצעת רק על פי הצעת המחיר הנוחה ביותר, אלא על פי איכות המוצר הסופי.

 

שלב שני: עיצוב הפולדר

 

פולדרים מגיעים בצורות שונות, ויכולים לכלול כיסים במספר משתנה, קליפס לכתיבה נוחה, מקום מיוחד לעט, ועוד. בשלב השני עליכם להחליט כיצד יעוצב הפולדר. חשבו עבור מי אתם מייעדים את הפולדר, וכיצד תהפכו אותו לשימושי ונוח עבורם.

 

שלב שלישי: תוכן ולוגו

 

בשלב זה עליכם להחליט איזה תוכן יהיה בתוך הפולדר, איזה מידע אתם רוצים להגיש ללקוחות. זה הזמן לנסח חזון ברור לעסק, לחדש את הלוגו, לבחור סיסמאות וסלוגנים, וכן הלאה. התוכן שיהיה אגוד בפולדר צריך להיות איכותי, מעניין, ורלוונטי לאורך זמן, כיוון שאתם מעוניינים שהפולדר יישאר אצל הלקוחות כמה שיותר זמן.

 

שלב רביעי: הדפסה

 

מה שנותר כעת הוא להדפיס את הפולדר העסקי שלכם, ולחלקו ללקוחות.

 

טיפים ואזהרות

 

 

  • אל תתפתו להצעות זולות מדי, בדקו שאתם מקבלים מוצר איכותי. פולדר איכותי לעסק ישרת אתכם נאמנה זמן רב, וחבל לפספס את ההזדמנות בגלל כמה שקלים שאתם רוצים לחסוך.

 

  • השתדלו להימנע מהכנסת תוכן זמני לפולדר של העסק. אתם רוצים שהפולדר יכיל מידע שיהיה מדויק ורלוונטי גם בעתיד.
  • אם הלוגו שלכם מיושן, ומזמן לא רעננתם אותו, שווה לבדוק אפשרות לחידוש הלוגו, להכנסת מרץ מחודש למערך השיווקי שלכם. לעומת זאת, אם יש לכם לוגו שעובד טוב, שמרו עליו כעל בבת עיניכם

 

קישורים רלוונטיים

 

 


 

שתפו עם החברים!

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

מדריכים באותו נושא

מדריכים באותו סגנון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *